Alıcı alışıb yanır, media haray salır, amma...

post-img

Belə yerdə deyirlər ki, dəyirman öz işindədir 

Ticarət sektorunda xidmətin davamlı yaxşılaşması hər zaman diqqət mərkəzin­də saxlanılıb. Bu amilə xüsusi önəm verilməsi isə, ilk növbədə, alıcının lazımi keyfiyyətli məhsulu əlverişli bir vaxtda əldə etmək arzusu ilə bağlı olub. Xid­mətin kefiyyət və səviyyəsi müəssisə rəhbərinin fəaliyyətində də önə çəkilib. Çünki istehlakçılarla münasibətlərin sağlam təməl üzərində qurulması, satiş mütərəqqiliyi, məhsul çesidinin əhatəliliyi kimi məsələlər ticarətdə həm də gəli­rin yüksəlməsini, ticarət nöqtələrində mal dövriyyəsinin dinamik artımını, maliy­yə göstəricilərinin davamlı yaxşılaşmasını şərtləndirib. 

Azərbaycan hökuməti ölkənin ticarət müəssisələrinə belə bir məsələni – vətən­daş məmnunluğunu diqqətdə saxlamağı, xidmət prosesində operativlik, şəfafflıq və nəzakətlilik kimi prinsiplərə prioritet is­tiqamət olaraq yanaşmağı təlqin etmək­lə bərabər, bu yöndə fəaliyyət göstərən şirkətlərin iqtisadi inkişafına da hər cür şərait yaradıb. İş adamlarının yüksək göstəricilərə nail olmaları məqsədilə əlve­rişli kredit və güzəştlərdən yararlanmaları asanlaşdırılıb, onların qarşılaşdıqları ən­gəllərin operativ şəkildə aradan qaldırıl­ması diqqət mərkəzində saxlanılıb. 

Lakin bütün bunlara baxmayaraq, res­publikamızın ticarət mərkəzlərində isteh­lakçılara göstərilən xidmətin keyfiyyəti cid­di narahatlıq doğurur. Belə müəssisələrdə vətəndaş məmnunluğuna həssaslıqla ya­naşmaq, bu istiqamətdə əməli addımlar atmaq əvəzinə, müvafiq qaydalar bilərək­dən pozulur, vətəndaşlara qarşı haqsızlı­ğa, istehlakçı hüquqlarının kobud surətdə pozulmasına, saxta, istifadəyə yararsız malların satışının həyata keçirilməsi ilə alıcıların aldadılmasına yol verilir. Bütün bunların nəticəsində isə müştəri məm­nunluğu prinsipinə böyük zərbə vurulur və istehlakçı narazılığının miqyası genişlənir. 

Ticarət şəbəkələrində istehlakçıla­rın narazılığına gətirib çıxaran məsələlər barədə bir qədər ətraflı bəhs etmək istər­dik. Son zamanlar mağazalarda alıcıların tələbatını ödəməyən, saxta və köhnə te­lefonların təzə adı ilə satılması hallarına tez-tez rast gəlinir. Bu vəziyyətlə bağlı problemlər neçə ildir ki, mediada işıqlandı­rılır. Təəssüf ki, bu cür xoşagəlməz halla­rın aradan qaldırılmasına isə heç bir cəhd göstərilmir. Bu da öz növbəsində müştəri məmnunluğu əvəzinə, vətəndaş, istehlak­çı narazılığının artmasına səbəb olur. 

Qeyd edilən fikrin təsdiqi olaraq bir məqamı xatırladaq. Mağazadan telefon alıb evə gələndən az sonra istehlakçı “gö­zünün bağlanaraq” ona keyfiyyətsiz, təzə adı ilə yararsız, nasaz məhsul sırındığı­nı anlayır. Bax, ticarət müəssisəsi–alıcı arasında gərginlik də elə bundan sonra başlayır: istehlakçının onu qaytarmaq və ya dəyişmək istəyi heç cür baş tutmur. Belə hallarda, təbii ki, alıcının narazılığı­nı eşidən, haqq səsini dinləyən bir kimsə tapılmır. Sadəcə, mağazada üz tuta bildiyi hansısa səlahiyyətsiz bir şəxs onu dərdinə çarə qılmaq üçün servisə yönləndirir. Əs­lində, bununla, istehlakçını başlarından edir, necə deyərlər, yola verirlər. 

Bu zaman haqlı bir sual yaranır: Həmin ticarət şirkətinə tabe olan servis aldadılmış şəxsin problemini necə həll edə bilər?! Bu, absurddur, yəni servisin istehlakçının haq­lı istəyini müdiriyyətin göstərişi olmadan gerçəkləşdirməsi mümkünsüzdür. Belə vəziyyətlə üzləşən istehlakçıların sözlə­rinə görə, servisdə təqdim edilən telefona baxılır, gözbağlayıcı üsulu ilə üzərinə, hət­ta bir cız (xətt) salınır və gözlə çətinliklə nəzərə çarpan xətti həmin müştəriyə lupa ilə göstərərək onun artıq istifadəyə yarar­sız məhsula çevrildiyini, yəni zəmanətsiz vəziyyətə gətirildiyi bildirilir. Sonda isə is­tehlakçıya telefonu pullu təmir etmək məs­ləhəti verilir. 

Yeri gəlmişkən, istehlakçıların aldadıl­ması ilə bağlı neçə il “uğurla” davam edən bu cür üsul artıq köhnəlib. İndi başqa bir qayda –“telefon suya düşüb, bu, servis­lik deyil” bəhanəsi işə salınıb. Beləliklə, istehlakçı əlində həmin yarasız telefon İqtisadiyyat Nazirliyinin uyğun qurumuna müraciət edir, daha sonra Azad İstehlak­çılar Birliyinə üz tutur. Nəticə olmur, ümid məhkəməyə qalır. Burada da bir çarə ta­pılmır. Nəhayət, istehlakçı susmaq, haqq səsini kəsmək qərarını vermək məcburiy­yətində qalır. 

Belə bir xoşagəlməz mənzərə ilə bağ­lı fikirlərini bildirən ekspertlər deyirlər ki, istehlakçı hüquqlarının bu şəkildə pozul­ması, ilk növbədə, İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin məsələyə ciddi şəkildə yanaşmaması ilə əlaqədardır. İkin­cisi, bu, ölkədə istehlakçı siyasətinin döv­rün çağırışları ilə səsləşməməsindən irəli gəlir. Belə ki, 1995-ci ildə qəbul edilən “İs­tehlakçıların hüquqları haqqında” qanuna 7 dəfə dəyişiklik edilsə də, vəziyyət əvvəlki kimi qalır. Yenə də istehlakçı hüquqlarına laqeyd yanaşılır. Texnologiyanın dəyişmə­sinə, onlayn ticarətin genişlənməsinə, cə­miyyətin, biznesin inkişafına baxmayaraq, müştəri məmnuniyyəti heç də bütün tələb­lərə uyğun şəkildə qorunmur, istehlakçı hüquqlarının pozulması buna cavabdeh qurumlarda narahatlıq yaratmır. “Kontakt Home”, “Baku Electronics” və digər belə şirkətlərdə istehlakçı hüquqlarını pozması da məhz həmin amillərin diqqətdən kənar qalmasından irəli gəlir. 

Bu məqamda onu da qeyd edək ki, istər “Kontakt Home”, “Baku Electronics”, istərsə də digər ticarət qurumlarının rek­lamlarında, həmçinin sosial şəbəkələr­də yerləşdirilən platformalarda istehlakçı hüquqlarının qorunmasının prioritet is­tiqamət olduğu vurğulanır. Məsələn, “Kon­takt Home” mağazalar şəbəkəsi “kontakt.az” veb-saytında “İstehlakçıların hüquqları haqqında” Qanuna uyğun fəaliyyət göstər­diyini və müştərilərinin aşağıda sadalanan istiqamətlərə görə, mənafelərinin qorun­duğunu bildirir: 

– adı çəkilən qanunun 25-ci maddə­sinə əsasən, istehlakçı mağazadan aldığı məhsulu 14 gün ərzində geri qaytara və ya dəyişdirə bilər. Bu, o deməkdir ki, alı­nan məhsul qüsurludursa (zavod qüsuru), istehlakçı *6060 qaynar xəttinə müraciət edir və malı mağazaya qaytarmaq niyyəti barədə məlumat verir; 

– malların yoxlanılması ticarət müəs­sisəsində texniki ekspert tərəfindən həya­ta keçirilir. Qüsur yerində təsdiqlənərsə, məhsul yenisi ilə əvəz olunur və ya məb­ləğ geri qaytarılır;

– qüsuru yerində təsdiqləmək mümkün olmadıqda, məhsul ekspertizadan keçmək üçün xidmətə göndərilir;

– istifadəçi tərəfindən zədələnən, qü­surlu və ya sifarişə uyğun gəlməyən şəkil­də geri qaytarılan malın, həqiqətən, belə olduğu müəyyən edildikdən sonra, alıcıya çatdırılma xərcləri daxil olmaqla məhsulun dəyəri tam ödənilir;

– “qızıl zəmanət” varsa, onun şərtlə­rinə uyğun olaraq əşya geri qaytarıla bilər. 

Biz burada “Kontakt Home”nin alıcı mənafeyinin müdafiəsi ilə bağlı çoxsaylı müddəasının bir neçəsini xatırlatdıq. Əs­lində, bunlar ilk baxışda ticarət şəbəkəsi­nin istehlakçı mənafeyinin, necə deyər­lər, keşiyində dayandığından xəbər verir. Amma bu, heç bir hüquq-müdafiə məqsə­di yox, görüntü xarakteri daşıyır. Əgər belə deyilsə, onda medianı, necə deyərlər, ba­şına götürən bu qədər narazılıq, narahat­lıq nədən, haradan qaynaqlanır?.. 

Fikrimizin təsdiqi olaraq istehlakçı Xə­yalə Talıbovanın fikirlərinə diqqət yetirək. Şikayətçi Sumqayıtda yerləşən “Kontakt Home” mağazasından kreditlə “İphone 11” markalı “128 Gb”lıq telefon alır. 1400 manatlıq həmin telefona 12 aylıq kreditlə 2090,99 manat hesablanır. Lakin elə ilk gündən telefonda problem yaranır – “don­mağa” başlayır. Bununla bərabər, dinamiki xışıldayır. Buna görə də mağazaya gəlib problem barədə məlumat verir. Burada bildirirlər ki, telefonun “İOS” sistemində qüsur var. Ona görə də sistem yenilənir. Lakin bu da problemi həll etmir. X.Talıbo­va telefonun nasazlığının aradan qaldı­rılması üçün yenidən mağazaya üz tutur. Bu dəfə də şikayətinə ciddi yanaşılmır, servisə göndərilmək qərarı verilir. Belə bir get-gəldən bezən şikayətçi telefonun ser­visə göndərilməsinə etiraz edir və dəyiş­dirilməsini istəyir. Ticarət müəssisəsindən isə “servis xidməti məhsulun nasazlığını təsdiqləməli, yalnız bundan sonra telefon dəyişdirilməlidir” cavabı verilir. 

Beləliklə, alıcı haqlı olduğunu heç cür subut edə bilmir. Əlacı “Kontakt Home”un baş ofisinə müraciət etməkdə görür. Bu­radan da müsbət cavab ala bilmədikdə müqaviləyə xitam verilməsi üçün kredit sənədində adı vurğulanan Beynəlxalq Banka müraciət edir. Lakin bankda təq­dim edilən fakturaların onlara aid olmadı­ğı bildirilir. Bu isə adı çəkilən mağazanın həm də saxta sənədlərlə vergidən yayın­dığını üzə çıxarır... 

Göründüyü kimi, mağaza 14 gün müd­dətində telefonu dəyişmək və ya qaytar­maq kimi istehlakçı hüquqlarını heç nə­dən çəkinməyərək pozur. X.Talıbovanın məsələ ilə bağlı aidiyyəti orqanlardan kömək istəyi gerçəkləşmir, ödədiyi 402 manatın geri qaytarılması və kredit müqa­viləsinə xitam verilməsi də reallaşmır. 

“Baku Electronics”də isə istehlakçıla­rın daha çox üzləşdikləri problemlərdən biri şirkətin mağazalarından alının malla­rın ünvanlara geçikdirilməsi ilə bağlıdır. Məsələn, qəzetimizin əməkdaşı 2024-cü il yanvarın 31-də “Baku Electronics”in paytaxtın Yasamal rayonu, İnşaatçıar prospektində yerləşən ticarət müəssisəsi ilə dəyəri nağd ödənilməklə kombi almaq üçün müqavilə imzalayıb. Mağazadan bir neçə günə malın təhvil veriləcəyi bildirilib. Bundan bir hətə sonra gecikmə ilə əlaqə­dar 143 saylı telefon nömrəsinə edilən müraciət zamanı əməkdaşımıza “kombi rayondan gətirilir, bir neçə günə təhvil ve­riləcək…” cavabı verilib. 

Vaxt-vədənin ikinci həftəsinin sonunda mağazanın əməkdaşı kombinin çatdırıla­cağı ünvana zəng edərək artıq mal gəti­rilən maşının binanın girişində dayandığı­nı deyib. Əməkdaşımız evdən çıxdığını, bu zəngin isə kombi gətirilməzdən ən azı 4-5 saat əvvəl edilməli olduğunu söylədik­də telefon söndürülüb. Bundan sonra qar­şı tərəflə əlaqə yaradılmağa cəhd göstəril­sə də, buna nail olunmayıb. 

Nəhayət, məlum telefefon söhbəti barədə şirkətə, çətinliklə də olsa, məlu­mat verilib və oradan “bu dəfə daha mə­dəni işçi (?!.)” tərəfindən kombinin ünvana çatdırılacağı bildirilib. Amma bu vədin də “göyərməsi” 3 gün çəkib və nəhayət, kom­bi gətirilib. Quraşdırılması isə daha 3 gün vaxt aparıb. İndi siz deyin, belə vəziyyətdə hansı müştəri məmnunluğundan danış­maq olar?!.

“Kontakt Home” və “Baku Electroni­cs”dən bu cür şikayətlərin sayını istənilən qədər artırmaq olar. Lakin problemə cid­di yanaşılmadığından narazılıqların sayı həndəsi silsilə ilə artır. Yuxarıda xatırlatdı­ğımız kimi, müvafiq dövlət qurumları tərə­findən isə istehlakçı şikayətləri, demək olar ki, araşdırılmır, müstəqil ekspertizanın aparılması istiqamətində tədbirlər görül­mür. Nəticədə, istehlakçı hüquqlarını po­zan, alıcıları aldadan adları çəkilən müəs­sisələrlə bağlı ciddi ölçü götürülməməsi bir yana, ölkənin əmtəə bazarı da getdikcə saxta, təhlükəli mallarla dolur. 

Bu xoşagəlməz mənzərədən qazanan­lar “qaz vurub qazan dolduranlar, itirənlər isə “müştəri məmnunluğu” adı ilə aldadı­lan vətəndaşlar olur. 

Eyyub HÜSEYNOV, 
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri 

Son illər Azad İstehlakçılar Birliyinə daxil olan şikayətlərin palitrası getdikcə dəyişir. Hazırda bizə gələn şikayətlərin ən çoxu mürəkkəb texniki cihazların sa­tışını həyata keçirən qurumlarla bağlıdır. Daha doğrusu, mobil telefonlar, kom­püterlər və paltaryuyan maşınların, elə­cə də bir sıra digər məişət cihazlarının satışı zamanı yol verilmiş nöqsanlar, bu sahədə müşahidə olunan özbaşınalıqlar istehlakçıları daha çox narahat edir, on­ların haqlı narazılığına səbəb olur. əldə edərkən üzləşdikləri hallarla bağlı daha satışını üstünlük təşkil edir. 

Hazırda ölkədə bu sahədə ciddi problemlər yaşanır. Sanki bu cihazların satışı ilə məşğul olan firmalar bir-biri ilə bəhsə giriblər. Onlar istehlakçıları aldat­maq üçün müxtəlif vasitələrdən, saxta, şirnikləşdirici reklam kampaniyalarından istifadə edirlər. Bu yolla çoxsaylı alıcı toplayan firmalar malı satdıqdan son­ra sanki qapıları istehlakçıların üzünə bağlayırlar. Vətəndaş isə keyfiyyəti onu qane etməyən malı geri qaytara və ya dəyişməyə çətinlik çəkir, əksər hallarda buna nail ola bilmir. 

Yeri gəlmişkən, son illər ölkəyə gəti­rilən telefonlar, eləcə də məişətdə daha çox istifadə olunan cihazların böyük ək­səriyyəti standartlara cavab vermir, is­tehlakçı tələbatını ödəmir. Halbuki belə hallarda istehlakçının hüququ var ki, al­dığı malı 14 gün ərzində geri qaytarsın və ya dəyişdirsin. Təəssüf ki, bu qayda­lara əməl etməkdən hər vəchlə yayınma­ğa çalışan firma və ya mağaza sahibləri istehlakçıların hüquqlarını kobud şəkildə pozurlar. Baxmayaraq ki, onlar çox cəl­bedici, aqressiv reklam kampaniyaları, eləcə də müxtəlif üsullarla istehlakçıların diqqətini cəlb edə bilirlər. Eyni zamanda, firmalar çoxsaylı şirnikləndirici kredit tək­lifləri ilə daha çox müştəri toplamağa nail olurlar. 

Bir sözlə, bütün bunlara inanan is­tehlakçılar həmin məkanlara üz tuturlar. Həvəslə aldıqları saxta mallar isə əksər hallarda onların boynunda yük olub qa­lır, necə deyərlər, əməlli-başlı başağrı­sına çevrilir. Bir qədər də konkretlik ol­sun deyə, bu sahədə ən çox istehlakçı hüquqlarını pozan firmaların adlarını çəkməyə məcburam. Son zamanlar Azad İstehlakçılar Birliyinə ən çox şikayətlər “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsin­dən daxil olur. Bu şirkətin istehlakçıları aldatmaq priyomları olduqca rəngarəng­dir. Məsələn, şirkət müxtəlif televiziya kanallarında ucuz şounu xatırladan “şeş qoşa” oyununu reklam edir. Yerə düşən zərin “şeş qoşa”sı, sanki vətəndaşı ov­sunlayır, onu “Kontakt Home”-un mağa­zalarına getməyə şirnikləndirir. Mağaza­ya gələn vətəndaş “şeş qoşa” oyununda iştirak edir, amma istəyinə nail ola bilmir. Bununla belə, dükandan hər hansı bir mal, məsələn, fen alıb aparır evə. Baxıb görür ki, fen işləmir. Vətəndaş tez-tələsik onu mağazaya gətirir ki, qaytarsın və ya dəyişdirsin. Deyirlər, olmaz. Çünki sən “şeş qoşa” oyununda iştirak etmisən. Dövlətin qanunu sənə aid deyil. Amma, əslində, bu oyun tam qanunsuzdur, çün­ki heç yerdə dövlət qeydiyyatına alınma­yıb. Bu, bizə gələn şikayətlərdən biridir.

Bundan əlavə, “Kontakt Home” tərə­findən əhaliyə müəyyən kuponlar verir­lər. Məsələn, 100 və ya 200 manatlıq Azərbaycan manatının surətini çıxarıb kupon kimi vətəndaşa təqdim edirlər. Yeri gəlmişkən, əslində bu, milli valyutanı gözdən salmaqdan başqa bir şey deyil. İnsanlar isə bu kuponu bir-birinə hədiyyə kimi verirlər. Müəyyən müddətdən son­ra vətəndaş həmin kuponla mal almaq istəyəndə məlum olur ki, artıq o, heç bir şeyə yaramır. Kuponun hansı hissəsin­dəsə xırda hərflərlə onun vaxtının keç­məsi ilə bağlı qeyd var. Vəssalam. 

Bununla da, vətəndaşın 100-200 ma­natı batıb gedir. Və yaxud, başqa bir mi­sal. Özü də bu, digərləri ilə müqayisədə daha gülünc görünür. Məsələn, “Kontakt Home” aqressiv reklam kampaniyası aparır ki, vətəndaş şirkətə məxsus ma­ğazalarda bəyəndiyi istənilən malı digər yerdə ucuz qiymətə tapsa və üstündə qeyd olunmuş qiyməti ilə birlikdə şəklini çəkib gətirsə, həmin cihaz ona 120 faiz endirimlə veriləcək. Buna inanan isteh­lakçı da günlərlə axtarıb həmin malı ta­pır. Şəklini gətirib göstərsə də, burada gözlənilməz cavabla üzləşir. Deyirlər ki, bu ola bilməz. İndi gəl, bunları inandır. Göründüyü kimi, firmanın mağazaların­da istehlakçıların bu və ya digər şəkildə aldadılması, onların hüquqlarının pozul­ması halları baş alıb gedir. 

Məlum olduğu kimi, istehlakçı 14 gün müddətində aldığı malı işlətməzsə, onu dəyişmək və ya qaytarmaq hüququ var. Təəssüf ki, əksər firmalar buna məhəl qoymur. Malın keyfiyyəti istehlakçını qane etməyəndə isə ən yaxşı halda onu servisə yönəldirlər. Deyirlər ki, get ser­visə, cihazı təmir etdir. Servis də onların özünə məxsusdur. Hansı ki, “İstehlakçı­ların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunda servis adlı anlayış yoxdur. Ser­visdə isə min cür bəhanə gətirirlər. De­yirlər ki, sən malı cızmısan və ya xarab etmisən. Sonra da keyfiyyətsiz malın də­yişdirilməsinin mümkünsüzlüyü ilə bağlı vətəndaşa bir sənəd verirlər. İstehlakçı yenidən mağazaya qayıdanda burada malın dəyişdirilməsinin və ya qaytarıl­masının mümkün olmadığını ona bir daha bildirirlər. Əlacsız qalan vətəndaş bu dəfə başqa dükana üz tutur. Sadala­dığım bu kimi neqativ hallara “Kontakt Home” ilə yanaşı, “Baku Electronics”, “İrşad Telecom”, “Optimal” və digər fir­malarda daha çox rast gəlinir. 

Son zamanlar “Baku Electronics”­də narazılıqlar getdikcə artır. Məsələn, vətəndaş malın pulunu ödəyir. Mağa­zada ona deyirlər ki, yaxın saatlarda və yaxud 1-2 gün ərzində mal ünvanınıza çatdırılacaq. Amma günlər keçsə də, müştəri malını ala bilmir. Hər dəfə də bir bəhanə uydurub özlərinə haqq qazandır­mağa çalışırlar. Bəzən isə burada alıcıya zəmanət talonu vermirlər. Deyirlər ki, ta­lon elektron bazadadır. Gəl indi bir şey olanda zəmanət tablonunun olmamasını bunlara sübut elə. Ən qəribəsi isə odur ki, mağazalarda “qızıl zəmanət” deyilən yalançı bir anlayış icad ediblər. Əslində, qanunvericilikdə belə bir şey yoxdur. Qızıl zəmanətə görə yüksək məbləğdə əlavə pul alırlar. Deyirlər ki, guya alınan malda aşkar ediləcək hər hansı bir qüsur firmanın hesabına aradan qaldırılacaq, istehlakçının hüquqları tam qorunacaq. Amma çox təəssüf ki, bir şey olanda buna da əməl etmirlər. Göründüyü kimi, istehlakçılar əksər hallarda bu şəkildə aldadılır. Bütün bu dediklərim istehlak­çı hüquqlarının pozulması ilə bağlı cüzi faktlardır.

Onu da qeyd edim ki, belə malların satışı ilə məşğul olan nümunəvi firmalar da yox deyil. Məsələn “Music Gallery” firmasından 4 ildir ki, heç bir şikayət gəl­mir. Bu çox yaxşı haldır. Düşünürəm ki, “Music Gallery”nın iş təcrübəsini öyrən­mək və yaymaq lazımdır. Yeri gəlmişkən, Azad İstehlakçılar Birliyinə daxil olan şikayətlərin çox az hissəsini danışıqlar yolu ilə həll edib yoluna qoya bilirik. İs­tehlakçıların şikayətlərini əksər hallarda İqsadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xid­mətinə göndəririk. Bu dövlət qurumu isə belə bir alqoritm üzrə hərəkət edir: İsteh­lakçı hüququnu pozan təşkilata bir mək­tub yazır, oradan isə özünə sərf edən cavab alır. 

Həmin cavabı kodlaşdırıb bir nüsxə­sini istehlakçıya verir, digərini isə Azad İstehlakçılar Birliyinə göndərir. Deyir, get məhkəməyə müraciət et. Biz istehlakçı hüquqlarına bu şəkildə etinasız yanaş­malara qəti etirazımızı bildiririk. Çünki istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi ilə bağlı mövcud qanun müasir tələblərə cavab vermir. Qanunda mütləq dəyişik­liklər edilməli, ölkədə effektiv istehlakçı siyasəti formalaşdırılmalıdır. Çox təəs­süf, hələlik, bu barədə düşünən yoxdur.

Vaqif BAYRAMOV,
Mirbağır YAQUBZADƏ
XQ





Sosial həyat