Bu məqsədlə 300 milyon dollarlıq müqavilə imzalanıb
BP şirkəti Xəzər dənizində apardığı əməliyyatlara dəstək üçün “Xankəndi” sualtı tikinti gəmisinin istismarı və texniki xidməti üzrə yeni müqavilə bağlandığını elan edib. Dəyəri 300 milyon dollardan artıq olan bu müqavilə “Saipem Contracting Netherlands B.V.”, eləcə də onun tərəfdaşları olan “BOS Shelf LLC” və “BOS Shelf International FZCO” şirkətlərindən ibarət konsorsiumla imzalanıb.
2022-ci ildə başlamış rəqabət əsaslı tender prosesinin nəticəsində verilmiş müqavilə BP-nin və tərəfdaşlarının Xəzərdə öz dəniz əməliyyatlarının təhlükəsizliyini və səmərəliliyini daha da artırmaq üçün düşünülmüş vahid gəmi strategiyasının məqsədlərinə uyğundur.
Şirkətdən verilən məlumata görə, ilkin olaraq 3 il müddətinə (əlavə 2 ilədək uzadılma imkanı ilə) imzalanmış müqavilənin iş həcminə “Xankəndi” gəmisinin ümumi operatorluğu və gəmiyə texniki xidmət, sualtı tikinti-quraşdırma fəaliyyətləri, sualtı müayinə, texniki xidmət, təmir işləri, BP-nin idarə etdiyi bütün obyektlər, sualtı boru kəmərləri və hasilat sistemi infrastrukturlarında ilk cavab tədbiri imkanının təmin olunması, habelə yataqların istismar müddətində tələb olunan xidmətlər üçün dəniz bazası dəstəyi daxildir.
BP-nin Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə regionunda layihələr üzrə vitse-prezidenti Kahal Kelli deyib: “İki ildən artıq davam edən bu mürəkkəb tender prosesini uğurla başa çatdırmağımızdan çox məmnunuq. Bu müqavilə BP və tərəfdaşlarının məhz vahid gəmi strategiyasından istifadə etmələri üçün düşünülüb. Bu o deməkdir ki, bundan sonra “Xankəndi” dənizdəki bütün tikinti, quraşdırma, müayinə, təmir, texniki xidmət işlərimiz və fövqəladə hallara cavab tədbirlərimiz üçün əsas gəmi kimi istifadə olunacaq. Bu da əməliyyatlarımızı daha təhlükəsiz və səmərəli edəcək”.
Qeyd edək ki, “Xəzər dənizinin yeni flaqman gəmisi sayılan “Xankəndi” 2017-ci ilin sentyabr ayında istismara verilib. Son texniki nailiyyətləri özündə birləşdirən bu sualtı tikinti gəmisinin layihələndirilməsinə və tikintisinə 378 milyon dollar xərclənib. Gəmi “Şahdəniz-2” layihəsi çərçivəsində Xəzər dənizində ən böyük sualtı hasilat sisteminin quraşdırılması üçün nəzərdə tutulub. Bu mürəkkəb və əsl çoxfunksiyalı gəmi SOCAR, Azərbaycan İnvestisiya Şirkəti (AİŞ) və Keppel O&M şirkətinin yaratdığı birgə müəssisə olan Bakı Gəmiqayırma Zavodunda layihələndirilib və inşa edilib.
Uzunluğu 155 metr, eni 32 metr və əsas göyərtə sahəsi 2 min kvadratmetr olan “Xankəndi” gəmisinin ümumi çəkisi 17 min 600 ton, suya oturumu isə 6,5 metr olmaqla daşıma gücü 5 min metrik ton təşkil edir. Gəmidə 6 ədəd 4,4 meqavat və 2 ədəd 3,2 meqavat gücündə generatoru olan 2 mühərrik bölməsi var. Bu nəhəng su nəqliyyatı 3,5 metr hündürlüyündə dalğalarda fəaliyyət göstərə bilmək üçün dinamik mövqeləndirmə sistemi, 600 metrədək dərinlikdə sualtı əməliyyatlar aparmaq üçün 900 metrik tonluq əsas kran, 2 ədəd 18 nəfərlik dalğıc kapsulu sistemi, eyni sayda məsafədən idarə olunan sualtı aparat və möhkəmləndirilmiş avadanlıq endirmə şaxtası ilə təchiz edilib.
“Xankəndi” gəmisi lövbərlərə heç bir ehtiyac olmadan ən mürəkkəb işləri həyata keçirə bilər. Gəmi heyəti və mütəxəssislər də daxil olmaqla “Xankəndi” gəmisinin göyərtəsi maksimum 175 nəfər üçün nəzərdə tutulub. Gəminin işçilərinin əksəriyyəti isə yerli mütəxəssislərdir.