Dövlət başçısı 2021-ci ildən indiyədək bölgələrə 140-a yaxın səfər edib
Prezident İlham Əliyev respublikamıza rəhbərlik etdiyi 20 ildən artıq bir müddət ərzində respublikamızın bütün şəhər və rayonları sürətlə müasirləşib, abadlıq-quruculuq işləri yüksək səviyyədə həyata keçirilib, böyük infrastruktur layihələri gerçəkləşdirilib, yeni iş yerlərinin yaradılması, vətəndaşların sosial rifahının yüksəldilməsi diqqət mərkəzində saxlanılıb.
Ölkə rəhbəri regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət proqramlarında nəzərdə tutulan tədbirlərin reallaşdırılmasına mühüm önəm verib, gərgin iş rejiminə baxmayaraq, bölgələrə mütəmadi səfərlər edib, görülən işlərlə yerində tanış olub, layihələrin daha sürətlə icrası üçün tapşırıq və tövsiyələrini bildirib.
Dövlət başçısı təkcə ötən il rayonlara səfəri çərçivəsində 160-dan çox obyektin– istehsal müəssisələri, yollar, elektrik təchizatı obyektləri, su təchizatı layihələri, həmçinin səhiyyə və təhsil müəssisələrinin açılış mərasimlərində iştirak edib. Bütün bunlar statistik göstəricilərdə də öz ifadəsini tapıb. Belə ki, Prezident İlham Əliyev 2021-ci ildə 17, 2022-ci ildə 14, 2023-cü ildə 11, bu ilin ötən aylarında isə 5 rayonda 47 səfərdə olub. Ümumiyyətlə, ölkə rəhbərinin Qarabağ və Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonları daxil olmaqla, 2021-ci ildən indiyədək bölgələrə 140-a yaxın səfəri reallaşıb.
Məhz bütün bu səfərləri şərtləndirən diqqət və qayğı regionların sosial-iqtisadi inkişafını sürətləndirib, ölkənin iqtisadi artım tempinin davamlılığını gerçəkləşdirib, eyni zamanda əhalinin sosial rifahının yüksəldilməsinə müsbət təsir göstərib. Statistikaya əsasən, ötən 20 il ərzində 3200-dən çox məktəb binası, 750-dən çox tibb müəssisəsi tikilib və ya əsaslı təmir edilib, 40-dan çox olimpiya mərkəzi və yüzlərlə müxtəlif idman qurğuları istifadəyə verilib. Eyni zamanda bu müddətdə yolların tikintisi və yenidən qurulması, su, qaz, elektrik təsərrüfatlarının yenilənməsi və müasirləşdirilməsi, körpülərin salınması, sosialyönümlü obyektlərin yenidən qurulması və əsaslı təmiri prosesi reallaşdırılıb. Vətən müharibəsindən ötən dövrdə isə Böyük Qayıdış proqramının reallaşdırılmasına başlanılıb.
Regional inkişaf proqramlarının uğurla həyata keçirilməsi, eyni zamanda yüksək iqtisadi göstəricilərlə müşahidə edilib. Belə ki, ötən 20 ildə ölkə iqtisadiyyatı 3,4 dəfə, ÜDM nominal ifadədə 22 dəfə yüksəlib. Dövlət büdcəsinin gəlirləri 2023-cü ildə 30 milyard manatdan çox olub. Azərbaycanın xarici valyuta ehtiyatları xarici dövlət borcunu 10 dəfə üstələyib. Qeyri-neft ixracında 8 dəfədən çox artım qeydə alınıb.
Dövlət proqramı çərçivəsində regionlarda sənayeləşmə siyasətinə uyğun olaraq sənaye parkları və məhəllələrinin fəaliyyətinin təşkili və genişləndirilməsi istiqamətində işlər indiyədək uğurla davam etdirilib. 7 sənaye parkının–Sumqayıt Kimya, Qaradağ, Pirallahı, Mingəçevir, Balaxanı, Ağdam və Cəbrayıl rayonunda yerləşən “Araz vadisi İqtisadi Zonası” sənaye parklarının və 5 sənaye məhəlləsinin – Hacıqabul, Masallı, Neftçala, Sabirabad və Şərur sənaye məhəllələrinin səmərəli fəaliyəti təmin olunub.
Qeyd edək ki, respublikada fəaliyyət göstərən sənaye parkları və məhəllələrində sahibkarların biznes fəaliyyətini stimullaşdıran, onların vergi və gömrük güzəştləri əldə etmələri üçün əlverişli şərait yaradan, eyni zamanda 2016-cı ildən tətbiq edilən investisiya təşviqi mexanizmi çərçivəsində 7 ildən artıq müddət ərzində 583 layihə təşviq olunub. Həmin layihələrin icrası nəticəsində iqtisadiyyata 5,6 milyard manatdan artıq investisiya yatırılıb, 38,6 mindən çox iş yerinin yaradılması nəzərdə tutulub. İndiyədək dəyəri 1,8 milyard manatdan artıq olan texnika, texnoloji avadanlıq və qurğular güzəştli şərtlərlə ölkəyə idxal edilib və müasir istehsal sahələri qurulub.
Sənaye park və məhəllələri xarici investisiyaların ölkəyə cəlbində və qeyri-neft sektorunun inkşafında mühüm rol oynayırlar. Onlar yeni texnologiyaların ölkəyə transfer olunmasında, bununla da rəqabətqabiliyyətli əmtəələr istehsal edilməsində daha çox fərqlənirlər. Eyni zamanda yerli şirkətlər sənaye park və məhəllələrinin yaradılması ilə bağlı beynəlxalq təcrübədən bəhrələnməklə həmin texnologiyalar əsasında yeni milli istehsal müəssisələrinin açılmasına böyük maraq göstərirlər.
Son illərdə ölkəmizdə rəqabətə davamlı milli iqtisadiyyatın yaradılması, rəqabətlilik mühitinin təminində korrupsiyaya qarşı mübarizənin gücləndirilməsi, rəqəmsal iqtisadiyyatda rəqabət siyasətinə rəqəmsal baxışın diqqət mərkəzində saxlanılması kimi məsələlərə böyük əhəmiyyət verilib. Bundan başqa, istehlak bazarında rəqabət üstünlüyünün gerçəkləşdirilməsinə, eyni zamanda, müəssisələrin rəqabətqabiliyyətliliyinin və dayanıqlılığının rəqəmsal transformasiya texnologiyaları vasitəsilə yüksəldilməsinə həlledici vasitə kimi yanaşılıb.
Ekspertlər bildirirlər ki, vergi, gömrük, dövlət satınalmaları və iqtisadi subyektlərlə qarşılıqlı əlaqədə olan digər dövlət sektorlarında şəffaflıq və ədalətliliyin təmini rəqabət mühitini gücləndirir. Bu həm də sahibkarlıq fəaliyyətinin qanun çərçivəsində qurulması, iqtisadiyyatın əsaslarının möhkəmlənməsi baxımından da zəruri şərtlərdən biridir. Çünki sağlam rəqabətli iqtisadiyyat həm xalqın rifah səviyyəsini yüksəldir, həm də xaricdən ölkəyə investisiya axınının miqyasını artırır. Bununla yanaşı, rəqabət mühitinin formalaşması ölkənin qlobal iqtisadiyyata inteqrasiyasını sürətləndirir, respublikamızın bu istiqamətdə lider mövqeyə yüksəlməsini reallaşdırır.
V.BAYRAMOV
XQ