Dünən Baki Konqres Mərkəzində 1-ci Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat və Logistika Forumu öz işinə başlayıb. İlk dəfə təşkil olunmuş forum 31 may-2 iyun tarixlərində ölkəmizdə baş tutan 20-ci yubiley Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat, Tranzit va Logistika “Translogistica Caspian” sərgisi çərçivəsində keçirilib.
Əlverişli coğrafi məkanda yerləşən Azərbaycanın nəqliyyat-logistika sahəsində əhəmiyyətli rolu “Translogistica Caspian” sərgisi çərçivəsində 1-ci Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat və Logistika Forumunun təşkili zərurətini yaradıb. Forumda Azərbaycanın dövlət qurumları, Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu, Beynəlxalq Ekspeditorlar Assosiasiyaları Federasiyası, Beynəlxalq Logistika və Nəqliyyat İnstitutu, Dəmir Yolları Əməkdaşlıq Təşkilatı kimi qlobal təşkilatlar, müxtəlif ölkələrin nəqliyyat ekspedisiya assosiasiyaları, xarici və yerli nəqliyyat sektorunun peşəkarları iştirak ediblər.
Yeri gəlmişkən, ekspertlər 1-ci Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat və Logistika Forumunu nəqliyyat sektorunun həm yerli, həm də beynəlxalq oyunçular arasında məlumat və təcrübə mübadiləsinin aparılması, işgüzar ünsiyyət, netvorking və etibarlı biznes münasibətlərinin qurulması, eləcə də mövcud biznes əlaqələrinin daha da genişləndirilməsinə imkan yaratmaq baxımından əhəmiyyətli hesab edirlər. Bununla yanaşı sözügedən tədbir maraqlı tərəflər üçün yeni tərəfdaşlar qazanmaq və səmərəli əməkdaşlıqlar formalaşdırmaq üçün önəmli platformadır.
Tədbirdə Azərbaycanın beynəlxalq logistika marşrutlarını birləşdirərək nəqliyyat qovşağına çevrilməsi, tranzit perspektivləri, logistika məsrəflərinin optimallaşdırılması, müasir logistikada yeni texnologiyalar və avtomatlaşdırılma, logistika sektorunda insan kapitali, peşə təhsili və təlimi kimi mövzular ətrafında geniş müzakirələr aparılıb.
Azərbaycan Respublikasının rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat nazirinin müavini Samir Məmmədov çıxış edərək 1-ci Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat və Logistika Forumunun əhəmiyyətindən söhbət açıb. Son illər Azərbaycanda həyata keçirilən nəqliyyat-logistika layihələrindən bəhs edən nazir müavini hazırda mühüm geosiyasi əhəmiyyət daşıyan Zəngəzur dəhlizinin Cənubi Qafqazda sülhün bərqərar olması ilə yanaşı, təchizat zəncirinin təhlükəsizliyi üçün də böyük əhəmiyyət kəsb etdiyini diqqətə çatdırıb. O deyib ki, Zəngəzur dəhlizi üzərindən Şərqi Zəngəzur iqtisadi rayonu ilə Naxçıvan MR arasında reallaşdırılacaq regional kommunikasiya layihələri, işğaldan azad edilmiş ərazilərin mövcud potensialından tam istifadə edilməsi davamlı və dayanıqlı inkişaf, Azərbaycanın Cənubi Qafqazda sülh və əməkdaşlıq erasını təşviq etməsi üçün geniş imkanlar yaradır.
Qeyd olunub ki, hazırda işğaldan azad edilmiş ərazilərdə dağılmış nəqliyyat infrastrukturunun yenidən qurulması, yeni avtomobil yollarının, dəmir yollarının inşası istiqamətində mühüm işlər görülür. Həmin ərazilər üzrə hazırlanmış Regional Nəqliyyat Baş Planının icrası istiqamətində ötən müddətdə mühüm işlərin həyata keçirildiyini vurğulayan S. Məmmədov 2024-cü ilin sonuna qədər yekunlaşdırılması nəzərdə tutulan Horadiz-Ağbənd dəmir yolunun mühüm əhəmiyyət daşıdığını bildirib.
Azərbaycan Respublikası Dövlət Gömrük Komitəsinin sədr müavini Natiq Şirinov çıxışında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin istismarından sonra Çindən Avropaya, o cümlədən əks istiqamətdə daşınan yüklərin çatdırılma müddətinin dəniz daşımalarına nisbətən üç dəfəyədək qısaldığını və bunun nəticəsində son illərdə bu marşrut üzrə ticarət həcminin xeyli artdığını diqqətə çatdırıb. Ötən ilin avqustun 18-də “Azərbaycan Respublikası Hökuməti, Gürcüstan Hökuməti və Türkiyə Respublikası Hökuməti arasında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi çərçivəsində tranzit gömrük prosedurlarının asanlaşdırılması üçün ilkin məlumat mübadiləsinə dair Saziş”in imzalandığını xatırladan sədr müavini deyib ki, Orta Dəhliz üzərindən daşımaların artan dinamikası marşrut üzərində yerləşən ölkələrdə tranzit prosedurlarının sadələşdirilməsini və vahid yanaşma əsasında icra mexanizmlərinin yaradılmasını zəruri edir. Bu səbəbdən Orta Dəhliz marşrutu üzərində yerləşən ölkələrin gömrük orqanlarını rəqəmsal həllərə əsaslanmaqla vahid informasiya məkanında birləşdirən tranzit portalının yaradılması nəzərdə tutulur.
Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin İdarə Heyəti sədrinin birinci müavini Natiq Həsənov isə deyib ki, son 20 ildə Azərbaycanda nəqliyyat sektoruna böyük investisiyalar yatırılıb. Qeyd olunub ki, hazırda ölkəmizdə 70 mindən çox kiçik və orta biznes subyekti nəqliyyat, anbar təsərrüfatı, logistika sektorunda fəaliyyət göstərir ki, bu da ildə 1 milyard manatdan çox əlavə dəyər yaradır. Bunun qənaətbəxş olmadığını vurğulayan N. Həsənov KOB subyektləri üçün kifayət qədər geniş imkanların mövcudluğunu, onların nəqliyyat layihələrində daha fəal iştirakına ehtiyac duyulduğunu bildirib.
TRACECA–Avropa–Qafqaz–Asiya Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizinin baş katibi Asset Assavbayev bildirib ki, hazırda qlobal yük daşıyıcıları xeyli sayda sənəd almalı olurlar. Baş katib deyib ki, qaydaların sadələşdirilməsi, gömrük prosedurlarının, peşəkar sürücülər üçün vizasız keçidin və digər xidmətlərin rəqəmsallaşması üzərində ciddi iş aparılır.
Forumda, həmçinin Azərbaycan Respublikası Sahibkarlar (İşəgötürənlər) Təşkilatları Milli Konfederasiyasının vitse-prezidenti Vüqar Zeynalov, Azərbaycan Dəmir Yolları QSC sədrinin müavini Emil Məmmədov, Dəmir Yolları Əməkdaşlıq Təşkilatının sədri Miroslav Antonoviç, Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyinin sədr müavini Tariyel Mirzəyev, “Silk Way West Airlines”in kommersiya üzrə vitse-prezident Vüqar Məmmədov, “JSC Sinara Transport Machines” şirkətinin marketinq üzrə baş direktorun müavini Mixail Boyko və başqaları “Loqistika infrastrukturu və KOB-lar üçün yeni imkanlar” və “Tranzit Perspektivləri və beynəlxalq gömrük standartlarına uyğunluq” adlı sessiyalarda çıxış edərək 1-ci Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat və Logistika Forumunu əməkdaşlıq üçün mühüm platforma kimi dəyərləndirib, təklif və mülahizələrini bölüşüblər.
Mirbağır YAQUBZADƏ, “Xalq qəzeti”