Elm və Təhsil Nazirliyi iyunun 6-da təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması prosesi ilə bağlı media nümayəndələri üçün məlumatlandırıcı sessiya keçirdi. STEAM İnnovasiya Mərkəzində keçirilən sessiyada nazirliyin səlahiyyətli şəxsləri müəllimlərin sertifikatlaşdırılması ilə bağlı son proseslərə aydınlıq gətirdilər.
Tədbiri açan Elm və Təhsil Nazirliyinin ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya şöbəsinin müdiri Səbuhi Rzazadə dedi ki, keçən il sertifikasiya göstəricisi zəif olan 743 müəllimin əmək müqaviləsinə xitam verildi. Bu il 2023-cü ildə uğur qazanmayan, təxminən, 8 mindən çox müəllimə yenidən şans veriləcək.
Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin direktoru Eşqi Bağırov çıxışında bildirdi ki, bu gün ölkədə sertifikasiya imtahanından uğurla keçən müəllimin orta aylıq əməkhaqqı 1300 manatdır: “Belə müəllimlərin sayı 8 minə yaxındır. Bu il keçiriləcək sertifikasiya imtahanı nəticələrinə görə yeni tədris ilində 20 mindən çox şəxsin tam statuslu müəllim sırasına qoşulması nəzərdə tutulur. Bundan əlavə, 60 yaşdan yuxarı 600 nəfərə yaxın müəllim sertifikasiyada könüllü iştirak etmək istəyir”.
Agentliyin direktoru açıqlamasında qeyd etdi ki, bu mərhələdə uğur qazana bilməyənlərin əksəriyyəti orta yaş qrupuna aid təhsilverənlərdir. Onun sözlərinə görə, gənc namizədlərin müsabiqədə uğurlu nəticə göstərməsindən aydın olur ki, burada problem öyrətmə metodu ilə bağlıdır.
E.Bağırov xatırlatdı ki, iyunun 8-də 8 minə yaxın müəllim təkrar sertifikasiya imtahanına cəlb olunacaq: “Son 6 ay ərzində onlar üçün inkişafetdirici təlimlər keçirilib. Böyük əksəriyyətin uğur qazanacağına inanırıq”.
MÜTDA-nın ümumi təhsilin təşkili şöbəsinin müdir müavini Nurlan İsmayılbəyli isə bildirdi ki, məktəblərin 4-cü və 6-cı siniflərində keçirilən monitorinqlərin nəticələri sertifikasiya imtahanlarında uğur qazanan müəllimlərin şagirdlərinin göstəricilərinə təsirinin müsbət olduğunu deməyə əsas verir. Onun sözlərinə görə, sertifikasiya imtahanlarında uğur qazanan və yüksək bal toplayan müəllimlərin göstəriciləri nəzərə alınmaqla direktor və direktor müavini olmaq üçün əsas yaradacaq. Bunun üçün direktorların işə götürülməsi ilə bağlı yeni yanaşma hazırlanır.
Təhsil İnstitutunun Metodik Dəstək və Peşəkar İnkişaf Mərkəzinin direktoru Nəzakət Mehdiyeva test imtahanı mərhələsində sualların məzmununda heç bir fərqin olmadığını bildirdi və qeyd etdi ki, müsahibə mərhələsində kəsilən müəllimlərin öyrətmə üsulu qaneedici olmur. Keçən il 30-a yaxın müəllim müsahibə mərhələsindən keçə bilməyib.
Rizvan FİKRƏTOĞLU
XQ