Söhbət “Gəncə Körpü Tikinti-2” ASC-dən gedir
“Gəncə Körpü Tikinti-2” deyəndə yada, ilk növbədə, körpülər, yol qovşaqları və keçidlər, asfalt magistral yollar, eləcə də ən müxtəli təyinatlı sosial obyektlər düşür. Cəsarətlə demək lazımdır ki, kollektiv bu illərdə, necə deyərlər, heç vaxt büdrəməyib, əksinə ildən-ilə püxtələşib, etibar qazanıb, sifarişçi təşkilatları keyfiyyətli işi ilə özünə cəlb edə bilib. Bu şirkət heç vaxt özü iş axtarmayıb, onu axtarıb tapıblar, sifariş veriblər və peşman da olmayıblar.
“Biz köhnə kişilərdənik...”
Artıq indidən “Gəncə Körpü Tikinti-2” ASC öz yubileyinə hazırlaşır, 50 yaşını təntənə ilə qeyd edəcək şirkət 1975-ci ildə körpü tikinti idarəsi kimi yaradılmış, 2001-ci ildən isə səhmdar cəmiyyət kimi fəaliyyət göstərməyə başlamışdır. Azərbaycanda körpülərin salınması tarixindən söz düşəndə bu müəssisənin adı birincilər sırasında çəkilir. Səhmdar cəmiyyətin rəhbəri Aqibət Məmmədovla bu barədə söhbət edərkən yarızarafat, yarıciddi dedi ki, “biz köhnə kişilərdənik və o zaman hər təşkilatın körpü salmağa nə gücü, nə qüdrəti çata bilərdi”
Şirkət respublika ərazisində körpü keçidlərinin, yolötürücülərinin, yeraltı keçidlərin, suötürücü boruların və avtomobil yollarının, eləcə də digər süni qurğuların tikintisi ilə uzun illərdir məşğul olur. Təcrübəli kollektivin fəaliyyəti bununla da yekunlaşmır. Şəhər və magistral yollarda abadlıq, müxtəlif tikinti obyektlərində monolit və yığma dəmir-beton konstruksiyaların tikinti-quraşdırma işləri də müəssisə tərəfindən həyata keçirilir. Özü də kollektivin əsas məqsədi daim irəliyə getmək, elmi-texniki tərəqqinin son nailiyyətlərindən istifadə etmək, yeni istehsal texnologiyalarına yiyələnmək, görülən işləri beynəlxalq standartlar səviyyəsinə qaldırmaq, tapşırıqları keyfiyyətlə, təhlükəsiz, vaxtında, ekoloji və əmək mühafizəsi tələblərini pozmadan yerinə yetirmək və işçi potensialının rifah halını yaxşılaşdırmaqla yanaşı, dövlətimiz üçün infrastrukturların inkişaf etdirilməsinə nail olmaqdır. Yeri gəlmişkən, belə bir maraqlı faktı qeyd edək ki, hazırda orta aylıq əmək haqqı 800 manatı keçən bu müəssisədə hələ elə bir hal olmayıb ki, maaşlar gecikdirilsin. Ona görə də kollektiv nikbindir, qarşısına qoyduğu istənilən işi vaxtında və keyfiyyətlə başa çatdıra bilir. Burada yüksək ixtisaslı və təcrübəli kadrlar yetişib, dəqiq desək, yalnız peşəkarlar çalışır.
“Texnikanı göstər, imkanını deyim...”
Deyir “dostunu mənə göstər, sənin kim olduğunu deyim”. İndi onun sözü olmasın, sifariş vermək, təklif tenderinə imza atmazdan qabaq ağıllı şirkət rəhbəri bu işi görəcək təşkilatın imkanları ilə maraqlanır.Bu mənada “Gəncə Körpü Tikinti-2”-yə həsəd aparmaq olar. Səhmdar cəmiyyət dünyada qabaqcıl nə var, daim onu əldə etməyə çalışıb və demək olar ki, buna nail olub. Mersedes Benz, Ford, Kamatsu, Kato, Mann, Liebherr, Bomaq, Caterpillar, Casagrande, Solimes... Yəqin tanıdınız, dünyaca məşhur olan şirkətlərin texnikalarının adlarıdır. Hamısı “Gəncə Körpü Tikinti”nin texnika parkında cəmləşib. Yük maşınları, qreyderlər, buldozerlər, ekskavatorlar, qazma aqreqatları, müxtəlif tonnajlı mobil kranlar, yolbasan maşınlar (katok), yükləyicilər, asfaltyayan maşınlar, qoşqular, yarımqoşqular, beton mikserləri və digər çox sayda texnika. Hətta müəssisə 2007-ci ildə “Oğuz-Qəbələ-Bakı” su kəməri layihəsinin həyata keçirilməsində iştirak edərkən əlavə olaraq xeyli texnika almışdır. Bütövlükdə bu cür texniki vasitələrin sayı 160-a yaxındır. İndi özünüz fikirləşin, kim istəməz ki, belə bir şirkətlə işbirliyi yaratmasın?
Bəli, müəssisə daim dünyanın qabaqcıl şirkətləri ilə əməkdaşlıq etməyə can atıb. Düşünüb ki, təhvil verdiyi obyektlər öz keyfiyyətinə və davamlılığına görə seçilməli, razılıqla qarşılanmalıdır. Burada artıq xəsislik etməklə, köhnə, səmərəsiz texnika və digər vasitələrlə iş görməklə uzağa getmək, sadəcə, mümkün deyil. Məsələn, tikintidə istifadə olunan qəliblər dünyanın qabaqcıl istehsalçısı olan “PERİ” şirkətində, deformasiya tikişləri Fransa təmsilçisi “Freysas Freysinet” şirkətində, rezin dayaq hissələri “Arsan Kaucuk” və “Maurer” firmalarında istehsal olunub.
Yaxud götürək ASC-nin özünün istehsal sahələrini. O nə asfaltı, nə beton boruları, nə də digər əsas materialları başqa yerdən almır, özü istehsal edir. Cəmiyyətin Göygöl rayonunun Quşqara kəndində saatda 60 kubmetr beton istehsal edən zavodu var. Burada müasir texnologiya ilə 15 və 18 metr uzunliğunda dəmir-beton aşırım tirləri, müxtəlif en kəsikli dəmir-beton borular və yol dirəkləri, körpü dayaq sütunları, yığma dəmir-beton keçid blokları, müxtəlif özül blokları, dairəvi dəmir-beton borular üçün təməl, başlıqaltı bloklar istehsal olunur. Bundan başqa, müəssisənin 2 ədəd “Tümmak” markalı və hər biri saatda 60 kubmetr beton istehsalı gücünə malik 2 ədəd mobil tipli beton zavodu vardır ki, bu da öz növbəsində tikinti sahəsinin vaxtında və keyfiyyətli betonla təmin edilməsində mühüm rol oynayır.
Yuxarıda adını çəkdiyimiz məkanda səhmdar cəmiyyətin daş çeşidləmə və xırdalama sexi, saatda 80 ton asfalt verən “Teltomat” və saatda 40 ton asfalt istehsal edən D-508-2A tipli zavodları da fəaliyyət göstərir. Bu zavodlardan Gəncə şəhərinin, eləcə də digər şəhər və rayonların abadlaşdırılması və asfaltlaşdırılması ilə yanaşı, avtomobil yollarının təmir və tikinti işlərinin görülməsində istifadə olunur.
Cəmiyyətin labaratoriyası da hamının diqqətini cəlb edir. Burada da ABŞ və Avropanın ən qabaqcıl labaratoriya istehsalçılarının istehsal etdikləri, müasir tələblərə cavab verən cihaz və avadanlıqlarından səmərəli istifadə olunur. Yəni keyfiyyət müəssisədə prioritet məsələlərdən biridir.
“Bir adam körpü qurar, min adam keçər”
Unutmuşam, hansı xalqın zərb-məsəlidi, bu. Amma tarixən körpü salmaq, yol çəkmək müqəddəs, xeyirxah bir iş olub. Çünki bu işi görənlər üç-beş nəfəri deyil, minləri, milyonları nəzərdə tutub, gələcəyi düşünüb. İndi bir anlığa düşünün ki, Bakıda bu körpülər olmasaydı, indi hansı acınacaqlı vəziyyət yaranmışdı. Cənab Prezidentimiz İlham Əliyev necə böyük uzaqgörənliklə bu işləri həyata keçirdi, düzü adam məəttəl qalır...
Bayaqdan “Gəncə Körpü Tikinti-2”-nin Direktorlar Şurasının sədri, Əməkdar mühəndis Aqibət Məmmədovla söhbət edirəm. O bunları danışır, amma bir kəlmə də demir ki, bu nəhəng obyektlərin ərsəyə gəlməsində rəhbərlik etdiyi kollektivin də payı, zəhməti var. Demir. Məsələn, “Oğuz- Qəbələ-Bakı” nəhəng su kəmərinin çəkilişi layihəsindən danışır, amma “Gəncə Körpü Tikinti-2”-nin orada necə əzmkarlıq göstərdiyindən bircə kəlmə də danışmır, sadəcə, “hə, biz də iştirak etmişik” deməklə kifayətlənir. Halbuki, bu kəmərin dağlardan-dərələrdən, sıldırım qayalardan keçməklə Bakıya gətirilib çıxarılması hansı çətinliklər bahasına başa gəlib, onu çoxları bilmir. Azərbaycanda ən böyük layihələrdən biri olan bu kəmərin uzunluğu 262,5 kilometr, diametri 2000 millimetr, suburaxma qabiliyyəti saniyədə 5 kubmetr olmaqla özüaxımlıdır və şüşəlifli borularla çəkilmişdir. Təzyiqi 20 atmosferdən yuxarı olan, çay və yol keçidləri də daxil olmaqla 55 kilometrlik hissəsi polad borulardan tikilmiş bu su kəməri sosial xarakterli olub, Bakı şəhəri əhalisinin içməli su ilə təminatında əvəzsiz rol oynayır. Oğuz-Qəbələ-Bakı kəməri ilə şəhərə özaxımlı rejimdə verilən su paytaxtın Yasamal, Nəsimi rayonlarını bütövlüklə, Səbail, Nərimanov və Binəqədi rayonlarının əksər hissəsini, Nizami, Xətai və Sabunçu rayonlarının isə bir hissəsini təmin edir.
“Bakı şəhərində nəqliyyat sisteminin təkmilləşdirilməsi üzrə 2006-2007-ci illər üçün Tədbirlər Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1 fevral 2006-cı il tarixli sərəncamının icrası ilə əlaqədar haqqında söhbət açdığımız şirkətin gördüyü işləri qeyd etməmək, sadəcə, mümkün deyil. Həmin sərəncama müvafiq olaraq M.Hadi küçəsi ilə Babək prospektinin kəsişməsindəki (metronun Xalqlar Dostluğu dairəsi) və Mikayıl Əliyev küçəsi ilə Babək prospektinin kəsişməsindəki (Maşın Bazarı dairəsi) bu nəhəng körpü kompleksinin inşası uğurla tamamlanaraq 2009-cu ildə istismara verilmişdir. Bu yol qovşağı istinad divarları ilə birlikdə ümumi uzunluğu 2 kilometrdən artıq olan 2 körpüdən, 3 ədəd avtomobil keçidindən ibarətdir.Əsas körpülərdən birinin uzunluğu 196 metr, digərinin uzunluğu isə 129 metrdir. Hər iki körpü 5 aşırımdan ibarətdir və aşırım hissələri xüsusi texnologiya ilə gərginləşdirilib. Yan yollardan körpülərə çıxmaq üçün 4 ədəd ramp tikilib. İstinad divarları arası yolörtüyü 22 santimetr qalınlıqda verilib ki, bu da yol qovşağının istismar müddətini artırır.
Bunlar da son deyil. Bakı şəhərində Ziya Bünyadov və Atatürk prospektlərinin kəsişməsində yolötürücüsü, Bakı şəhərində Ziya Bünyadov prospekti ilə Əhməd Rəcəbli küçəsinin kəsişməsindəki yolötürücüsü, Bakı şəhərində Koroğlu dairəsi Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı avtomobil yolunun yenidən qurulması işləri üzrə Suraxanı və Sabunçu rayonu ərazilərində körpü keçidləri son illər ASC-nin inşa etdiyi obyektlər sırasındadır.
Bu işlər Azərbaycanın müxtəlif bölgələrində də müvəffəqiyyətlə davam etdirilib. Gədəbəy rayonu İsalı kəndində 180 şagird yerlik tam orta məktəb binası, Gəncə şəhərində “İmamzadə” Dini Коmpleksinin yenidən qurulması və ətrafında abadlıq işləri, Gəncə Şəhər Təhsil İdarəsinin yeni inzibati binasının və şəhər 2 saylı 240 yerlik uşaq bağçasının, “Gəncə və Şəki şəhərlərinin su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin yenidən qurulması” layihəsi çərçivəsində Azərbaycan tərəfinin payı hesabına Gəncə şəhəri ərazisində su və kanalizasiya sistemlərinin, eləcə də hazırda tikintisi davam etdirilən Gəncə Ekoloji Park Kompleksinin və onun ətrafında abadlıq işləri, həmçinin Bakı–Quba–Rusiya Federasiyası ilə dövlət sərhədi yeni avtomobil yolunun tikintisi son illər bu əzmkar kollektivin inşa etdiyi obyektlərin yalnız bir qismidir.
...Az şəhər və rayon olar ki, “Gəncə Körpü Tikinti-2”-nin orada izi olmasın. Qazax rayonunda uzunluğu 7 kilometrə çatan Aşağı Salahlı avtomobil yolu, uzunluğu 13 kilometrdən çox, 10 metr enində olan Kəmərli avtomobil yolu, Sabirabad rayonunun Cavad kəndi ərazisində Kür çayı üzərindəki 144 metr uzunluğunda olan körpü, Ələt-Astara avtomobil yolunun bir hissəsinin tikintisi, burada hər birinin uzunluğu müvafiq olaraq 78 metr və 93 metr olan 2 körpünün salınması, Gədəbəy-Qızıltorpaq-Qonaqlı avtomobil yolunun 29-cu kilometrliyində Fındıqlıçay üzərində uzunluğu 84, eni 13 metrə yaxın körpü keçidi, 4 körpü inşa olunmaqla Gəncə-Dolama avtomobil yolunun tikintisi, Kürdəmir-Ucar avtomobil yolundakı 3 ədəd körpü keçidi, Tovuz dolama yolunun inşası və digər obyektlər bu gün adları çəkilən şəhər və rayon sakinlərinin rahatlığını təmin edib. Özü də keyfiyyət göz qabağındadır.
24-dən 65-ə gedən yol
İxtisasca yol-inşaat mühəndisi olan Aqibət Məmmədov ali məktəbi bitirdikdən və hərbi xidmətini başa vurduqdan sonra Azərbaycan Respublikasının Avtomobil Yollarının Tikintisi və İstismarı Nazirliyinin məktubuna əsasən Körpü Tikinti idarəsində tikinti ustası kimi işə başlayanda cəmi 24 yaşı var idi. 3 il sonra, yəni 1985-ci ilin iyununda isə artıq iş icraçısı təyin olunmuşdu. 1991-ci ildə, 33 yaşlı bir gənci Gəncə şəhər 2 saylı Körpü Tikinti İdarəsinə rəis vəzifəsinə təyin edirlər.
İndi Aqibət Məmmədovun 65 yaşı var. Deyir ki, eyni təşkilatda 41 il fasiləsiz işləmək sizə asan gəlməsin. Yaxşı ki, geriyə baxanda gözlərim önündə yalnız yaxşı işlər gəlib dayanır.
– Gizlətmirəm, doğulub boya başa çatdığım Gədəbəydə özümdən asılı olmadan həmişə sanki uşaq oluram, kövrəlirəm, həm də elə bil daha böyük məsuliyyət hiss edirəm. Niyə belədir, izah edə bilmirəm.
O gün on bir il qabaq istifadəyə verdiyimiz Fındıqlıçay üzərindəki körpüyə baxmağa getmişdim. Körpünün girəcəyində iki ağsaqqal şirin söhbət edirdi. Salam verib keçmək istəyirdim ki, biri qolumdan tutdu: “Aqibət Məmmədov deyilsənmi?” – deyə soruşdu. Düzü diksindim. Sonra onların xoş sözlərini eşidib ürəkləndim. Ölkə Prezidentinin, dövlətimizin göstərdiyi diqqətdən danışdılar. Dedilər ki, bu körpü onlarla kəndi birləşdirdi, adamların yolunu asanlaşdırdı, Allah razı olsun...Sevincimdən gözlərim doldu...
Eyni sözləri Gədəbəy şəhərinin girişində salınan körpünün də açılışında eşitmişdim. Qırmızı lenti cənab Prezidentimiz kəsmişdi...
Şirkət rəhbəri bunları deyib əlavə etdi ki, Azərbaycan Prezidentinin təşəbbüsü və köməyi ilə salınan yollar, körpülər, müxtəlif obyektlər ölkəmizin necə böyük sürətlə inkişafına əyani sübutdur. Bunu unuda bilmərik. Yüz illər keçsə də, bu xeyirxah işlər sadalanacaq.
...Bir müəssisədə 24-dən 65-dək yol uzun bir yoldur, amma şərəfli yoldur. Aqibət Məmmədovun göstərdiyi fəaliyyət dövlətimiz tərəfindən yüksək qiymətləndirilib. Belə ki, o, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 9 aprel 2010-cu il tarixli sərəncamına əsasən, “Tərəqqi” medalı, 10 aprel 2012-ci il tarixli sərəncamına əsasən “Əməkdar mühəndis” fəxri adı və 15 noyabr 2018-ci il tarixli sərəncamı ilə III dərəcəli “Əmək” ordeni ilə təltif edilib. Bununla yanaşı, “Xudafərin” Ali Yol Mükafatına və “Müstəqil Azərbaycan naminə” fəxri diplomuna layiq görülüb.
50 yaşına indidən hazırlaşan “Gəncə Körpü Tikinti-2” ASC hələ bundan sonra da insanları sevindirməklə məşğul olacaq, tikdiyi yollar, körpülər, binalar, qurğular onları hamının gözündə daha da ucaldacaq.
Hamlet QASIMOV,
“Xalq qəzeti”nin bölgə müxbiri