Söhbət Alp dağının altından keçən Gotthard tunelindən gedir
İş elə gətirib ki, müasir dünyada siyasətçilərin iki kateqoriyaya bölündüyünü daha bilməyən yoxdur. Artıq uşaqdan–böyüyə hamı bilir ki, siyasətçilərin bir yarısı dünyanı münaqişə və müharibəyə çəkirsə, digər yarısı da ölkələrin (deməli, həm də xalqların) iqtisadi imkanlarının artırılması üçün yollar düşünür, variantlar axtarırlar. Qədim Çin müdriklərinin fikrincə isə dostların çoxaldılmasının, əməkdaşlığın genişləndirilməsinin əsas şərtlərindən biri iqtisadi əməkdaşlıq şəbəkəsinin genişləndirilməsidir ki, bu da yeni nəqliyyat yollarının tapılması zamanı mümkün olur.
Təxminən altı-yeddi il əvvəl Avropa mətbuatı yazırdı ki, dünyanın yeni nəqliyyat şəbəkələrinin yaradılmasına çalışan mütəxəssislərin 17 illik çalışmalarından sonra İsveçrənin Alp dağlarının altından keçərək şimal və cənubi Avropanı birləşdirən 57 kilometrlik yüksək sürətli dəmiryol xətti açılacaq. Son zamanlar isə köhnə qitənin mətbuat vasitələri həmin tunelin dünya iqtisadiyyatının inkişafındakı rolundan bəhs edirlər. www.gotthard-traffic.ch. saytı yazır ki, dünyanın ən uzun və dərin dəmiryol tunelinin işə düşməsi Avropa yükdaşıma nəqliyyatında inqilabdır.
Mütəxəssislərin fikrincə, Gotthard tuneli Yaponiyadakı 53, 9 kilometrlik uzunluğunda olan Seikan dəmiryol tunelini (Xonsyu və Xokkaydo adaları arasındadır) geridə qoyur. Belə olanda isə Böyük Britaniya ilə Fransanı birləşdirən 50,5 kilometrlik Channel tunneli uzunluq göstəricilərinə görə üçüncü pilləyə enir. O da xatırladılır ki, 12 milyad dollardan çox tikinti xərci olan bu layihə referendumla İsveç seçiciləri tərəfindən dəstəklənmişdi.
Qərəz, indi artıq bu tunel hazırdır. Rus mütəxəssislər həmin yolun səmərəsini adi bir detalla xatırladırlar: “Əvvəllər dəmir yolu qatarları Sürixdən Milana 3 saat yarıma gedirdilər. İndi isə qatarlar həmin yolu 1 saat 40 dəqiqəyə qət edirlər”.
Xatırladaq ki, Gotthard baza tuneli adlandırılan və tikintisi 17 ildən artıq çəkən bu tunelin açılışında İsveçrə, İtaliya, Almaniya, Fransa və Avstriyanın dövlət rəhbərləri olmaqla 500 nəfərdən ibarət fəxri qonaq ilk qatarda səfər edib. Mətbuat xəbər verir ki, 57 kilometr uzunluğunda olan baza tuneli İsveçrə tarixində ən böyük tikinti layihəsidir. Alp dağlarının altından keçən dəmir yolu xəttinə “Əsrin tuneli” adı verilib.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ