“ASAN xidmət”in “Yaşıl Qabaqcıl İdarəetmə” təqdimatı

post-img

“ASAN xidmət”in təşkilatçılığı ilə “Yaşıl Qabaqcıl İdarəetmə üzrə Nazirlər Forumu”nda çıxış edən Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin sədri Ülvi Mehdiyev Azərbaycanın qlobal iqlim dəyişikliyinə qarşı mübarizəyə önəmli töhfələr vermək məqsədilə önəmli layihələr həyata keçirdiyini vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, Prezident İlham Əliyev bu sahədə irəliləyişin vacibliyini nəzərə alaraq “Azərbaycan 2030: Sosial-iqtisadi İnkişafın Milli Prioritetləri”ni təsdiqləyib. Ölkəmizin uzunmüddətli fəaliyyətinin əsas sahələrini əks etdirən həmin strateji sənədin prioritetləri sırasında 5-ci məqsəd həyati əhəmiyyət ilə daha çox diqqət çəkib, çünki bu bənd təmiz ətraf mühitin yaradılmasına və Azərbaycanın “yaşıl” inkişaf ölkəsinə çevrilməsinə yönəlib.

Azərbaycanın davamlı inkişaf istiqamətində səylərinin COP29-a sədrlik edəndən sonra daha da sürətləndiyini bildirən agentlik rəhbəri əlavə edib ki, müxtəlif xalqların nümayəndələrinin bu nüfuzlu iqlim konfransında fəal iştirak etmələri ilə sözügedən sessiya respublikada mühüm mərhələ olacaq. Eyni zamanda, COP28-də əldə edilən tərəqqiyə əsaslanılaraq, builki konfrans emissiyaların azaldılması ilə bağlı konkret, vaxtla bağlı öhdəliklərin irəli sürülməsi və iqlimin maliyyələşdirilməsi, eləcə də icrasında şəffaflığın artırılması da daxil olmaqla mənalı nəticələr əldə olunacaq.

Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi də beynəlxalq əməkdaşlığın planetimizi qorumaqla yanaşı, gələcək nəsillər üçün təhlükəsiz mühiti təmin edəcək məqsədlərə nail olmaq üçün mühüm önəm daşıyır. Agentlik dövlət sektorunun aktoru olaraq katalizatorlar kimi unikal rola malikdir və müəyyən edilən layihələrin həyata keçirilməsində öz imkanlarından səmərəli yararlanır.

“Yaşıl Qabaqcıl İdarəetmə üzrə Nazirlər Forumu”nda qeyd edilib ki, Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi 2012-ci ildə Prezident İlham Əliyevin müvafiq fərmanı ilə Azərbaycanda dövlət idarəçiliyində institusional islahatların aparıldığı bir dövrdə yaradılıb. Dövlət xidmətlərinin göstərilməsi və optimallaşdırılması missiyasına həvalə edilən, vətəndaş mərkəzli xidmətlərin göstərilməsi üçün qabaqcıl bir pəncərə modeli olan “ASAN xidmət” istifadəyə verilib.

Agentlik son 10 il ərzində model əhəmiyyətli inkişaflara məruz qalıb və bu gün vətəndaşlara bir məkanda 400-dən çox xidmətdən istifadə etməyə imkan verir. “ASAN xidmət” xidmətləri bir məkanda toplayaraq vətəndaşların bir neçə quruma baş çəkməsinə ehtiyacı aradan qaldıraraq həm səyahət vaxtını, həm də bununla bağlı karbon emissiyalarını azaldır.

Agentliyin sədri Ülvi Mehdiyevin sözlərinə görə, “ASAN xidmət”i fərqləndirən cəhət onun vətəndaş məmnunluğuna və dövlət sektoruna duyulan inama diqqət yetirməsidir. Bunun nəticəsidir ki, bu gün vətəndaşların “ASAN xidmət”dən məmnunluq səviyyəsi 99,8 faiz təşkil edir.

Dövlət xidmətləri sahəsində əldə olunan bu nailiyyətlər fonunda “ASAN xidmət” Birləşmiş Millətlər Təşkilatının nüfuzlu mükafatlarının iki dəfə laureatıdır. Eyni zamanda, innovativ həllərin inteqrasiyası ilə üfüqləri genişləndirir, ən mühümü isə gündəlik əməliyyatlarda istifadə edilən rəqəmsal sənəd idarəetmə sistemidir. Bu isə, öz növbəsində, agentliyə sənədsiz hökumətə keçməyə və ətraf mühitin mühafizəsinin təşviqi istiqamətində səyləri inkişaf etdirməyə imkan verir.

Ü.Mehdiyev daha sonra deyib: “Ətraf mühitin qorunmasında onun əhəmiyyətini dərk edərək, “Yaşıl ASAN” kimi bir sıra layihələr vasitəsilə gənclərin fəal iştirakını da təşviq edirik. Könüllülərimizlə 9 il ərzində fədakar işimiz nəticəsində biz 2 min 200 tondan çox kağızı uğurla təkrar emala yönəltdik və 37 min 400-dən çox ağacı xilas etdik. Ümumilikdə, biz 400-dən çox ekoloji layihə keçirmiş və 100-dən çox ağacəkmə və təmizlik aksiyası təşkil etmişik.

Bununla belə, səylərimiz qlobal miqyasda aktiv təcrübə mübadiləsinə də çevrilir. Yarandığı gündən etibarən Dövlət Agentliyi fəal institusional əməkdaşlığa və mənalı təcrübə mübadiləsinə üstünlük verərək, dünya ölkələri ilə 20-dən çox anlaşma memorandumu imzalayıb”.

Agentliyin sədrinin sözlərinə görə, iqlim dəyişikliyi kimi qlobal çağırışlarla mübarizə və dövlət xidmətlərində mükəmməlliyə nail olmaq yalnız bir-birinin uğurlarını və təcrübələrini qarşılıqlı öyrənməklə həyata keçirilə bilər: “O zaman soruşmalı olduğumuz sual budur: dövlət qurumları davamlı inkişaf məqsədlərinə nail olmaq üçün qlobal səyləri necə effektiv şəkildə kataliz edə bilərlər? Əsl təsir o zaman başlayır ki, dövlət qurumları cəmiyyətlə dərindən əlaqə saxlayır və onun etimadını qazanır. Həqiqətən də beynəlxalq forumlarda müzakirə etdiyimiz hər bir müsbət dəyişiklik son nəticədə ayrı-ayrı vətəndaşların hərəkətləri və məlumatlılığından qaynaqlanır. Eyni zamanda, biz hamı üçün təhlükəsiz mühit təmin etmək məqsədilə “yaşıl” enerji ambisiyalarımızla nümunə oluruq”.

“Yaşıl Qabaqcıl İdarəetmə üzrə Nazirlər Forumu”nda o da qeyd edilib ki, agentlik bu yaxınlarda ənənəvi karbohidrogen resurslarından asılılığı azaltmaq üçün dövlət xidmətlərinin göstərilməsi sahəsində ilk belə təşəbbüs olan mövcud “ASAN xidmət” mərkəzi infrastrukturlarımıza günəş panellərinin inteqrasiyası layihəsini reallaşdırıb. “ASAN xidmət” mərkəzləri Azərbaycanda hər ay bir milyondan çox vətəndaşı cəlb edən məşhur mərkəzə çevrilib. Bu da, öz növbəsində, “ASAN xidmət”i Günəş enerjisi layihəsi kimi təşəbbüslər haqqında ictimaiyyətin məlumatlılığının artırılması, vətəndaşlar arasında öz evlərində və ya ofislərində “yaşıl” həllərin qəbuluna və tətbiqinə yönəlmiş təfəkkürün gücləndirilməsi platformasına çevirir.

 

Ekologiya