Bakıda Beynəlxalq Nizami mərkəzinin X Qlobal Forum keçirdiyi günlərdə İranda “Nizami həftəsi” adı altında təxribatçı aksiya keçirilməsi, dünya şöhrətli Azərbaycan şairinin fars sənətkarı kimi qələmə verilməsi ölkəmizdə hiddət və ikrahla qarşılandı. Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin sədri, Xalq yazıçısı Anar ciddi narazılığını belə ifadə etdi:
– Azərbaycanın dahi şairi və mütəfəkkiri Nizami Gəncəvinin adı dünya ədəbiyyatının ən görkəmli klassikləri sırasında çəkilir. O, xalqımızın milli iftixarı olan sənətkar olmaqla bərabər, həm də dünya ədəbiyyatında xüsusi yer tutur. İranın paytaxtı Tehranda “Nizami Gəncəvi həftəsi” keçirilməsi və bu tədbirlərdə Azərbaycan xalqına mənsub sənətkar olmasına heç bir şübhə olmayan türk şairin fars kimi təqdim edilməsi aşkar saxtakarlıq, mənəvi oğurluqdur. Buna xalq arasında deyirlər: “Oğru elə bağırdı ki, doğrunun bağrı yarıldı”. Fərq ondadır ki, İrandakı bu bağırtı bizim bağrımızı yara bilmədi, amma qəzəb və etirazımıza səbəb oldu.
Şairin öz yaradıcılığı da, ədəbiyyat tarixi də birmənalı olaraq sübut edir ki, Nizami Gəncədə anadan olub, ömrünü Gəncədə başa vurub, elə orada da dəfn olunub. Dahi şair və mütəfəkkirin məzarı üzərində onun xatirəsinə möhtəşəm məqbərə ucalır. Onun əsərlərinin böyük qismi Azərbaycan həyatına aiddir, Azərbaycan mövzusunun özünəməxsus yeri var.
İranda Nizamini özününküləşdirib, fars şairi elan edirlərsə, böyük səhv edirlər. Bütün dünya Nizami Gəncəvini Azərbaycan şairi kimi tanıyır. Azərbaycan şəhərlərində Nizaminin adı verilən küçələr, ona ucaldılan heykəllər niyə İranda yoxdur? Çünki onu özlərininki saymayıblar. İndi Nizami adı müstəqil Azərbaycan dövlətini şöhrətləndirib-şərəfləndirəndə İran şovinizmi onun fars dilində yazmasını əsas götürüb təxribat törədir. Fars millətçiləri isə qoy əvvəlcə Nizamini bizim qədər sevib dəyərləndirsinlər, sonra ona sahib çıxmaq xülyasına düşsünlər.
Xalq yazıçısı açıqlamasının sonunda söylədi:
–Tarixin yaxın zamanında Şəhriyar da fars dilində əsərlər yazmışdı, məgər o fars idimi? Yaxud fars sənətkarın türkcə yazması onu farslıqdan çıxarırmı? Məsələ milli kimlikdədir, sənətkarın hansı ölkəyə və xalqa məxsus olmasındadır. Bu anlamda Nizami Azəərbaycana və Azərbaycan xalqına məxsusdur. O, dünya ədəbiyyatının və Şərqin görkəmli sənətkarı olmaqla yanaşı, qədim tarixə malik Azərbaycan xalqının böyük oğlu, qüdrətli şairi və görkəmli mütəfəkkiridir. Fars rejiminin “Nizami sevgisi” türklüyə nifrətdən qaynaqlanır.
Hazırladı: T.AYDINOĞLU, “Xalq qəzeti”