Ermənistanın eks-prezidenti yenə “qorxulu oyunlar”a girişib
Ermənistanda cərəyan edən proseslərdəki gərginliyə əlavə “rəng çalarları” qatmaq istəyən qüvvələr və şəxslər var. Həmin şəxlərdən biri olan ölkənin 3-cü prezidenti Serj Sarkisyanın kimlərin mənafelərinin təminatı naminə ortada olduğu məlumdur.
Xocalı qatili Serjikin Ermənistanın müstəqillik günü ilə bağlı yaydığı yazılı mətndə bildirdiklərində məqsəd həm siyasi proseslərdəki rəngi tündləşdirməkdir, həm də sifarişlərini yerinə yetirdiyi qüvvələrin istəklərinin göstəricisidir.
Bəri başdan deyək ki, S.Sarkisyan müraciətində pafosa və ucuz populizmə güc verir. Bu “amplua” sabiq prezidentin arxiyepiskop Baqrat Qalstanyanın başçılıq etdiyi “Vətən naminə Tavuş” hərəkatının pərdəarxası oyunçularından biri obrazını canlandırır. Sarkisyan özü ortaya çıxmır. Çünki xalq arasında nüfuzunu itirib. Nəinki itirib, istər Serjikə, istərsə də Qarabağ klanının istənilən üzvünə erməni cəmiyyətində böyük nifrət var. Baqrat kimi “peşkalar” məhz buna görə öndədirlər. Qalstanyanı həm klan ön plana çəkib, həm də onunla əlbir hərəkət edən bütün ermənilərin katolikosu II Qaregin. Yeri gəlmişkən, Sarkisyan II Qareginin başçılığı ilə bu günlərdə keçirilmiş və əsl məramı mövcud iqtidara qarşı mübarizə müqaviməti formalaşdırmaq olan kilsə toplantısına da qatılmışdı...
Qeyd edək ki, Ermənistanın baş naziri Nikol Paşinyanın son zamanlardakı, demək olar, bütün çıxışlarından belə bir qənaətə gəlmək mümkündür: delimitasiya və demarkasiya prosesinə maneçilik törətmək istəyən qüvvələr Ermənistan dövlətçiliyini məhvə sürükləyirlər. İlk baxışdan, düşünülə bilər ki, Nikol da pafosa güc verərək opponentlərini sıradan çıxarmaq məqsədini güdür. Hərçənd, Baqrat və digərləri vətəndaş itaətsizliyi kampaniyası aparmaqla, Paşinyan iqtidarının hakim siyasi səhnədən uzaqlaşmasına nail olmağa çalışdıqlarını vurğulayırlar və bu, “ədalətli delimitasiya” şüarı ilə aparılır. Onların “ədalətli delimitasiya”sının nə demək olduğu aydındır. Yəni, Azərbaycanın şərtlərini qəbul etməmək. Yəqin, elə buna görədir ki, Nikol delimitasiya və demarkasiya işlərinin dayandırılmasını yeni müharibə təhlükəsi kimi qiymətləndirir. Məhz həmin yeni müharibə Ermənistan dövlətçiliyinin məhvidir. Hər halda, hazırkı Azərbaycanın otuz il əvvəlki Azərbaycan olmadığı hər kəsə yaxşı bəllidir. Bugünkü Azərbaycanın 1918-ci ildəki Azərbaycan olmadığı da həmçinin.
S.Sarkisyan da müraciətində 1918-ci ilə gedib çıxır. Bildirir ki, 106 il əvvəl olduğu kimi, indi də milli şüur, tarixi məsuliyyət və fədakar şücaət dövrüdür. Serjik “erməni xalqının sədaqətli övladlarının” 1918-ci ilin “may döyüşlərində qəhrəmanlıqla vuruşaraq”, müstəqillik əldə etdiklərini bildirib. Məlumdur ki, hazırkı Ermənistan qədim şəhərimiz İrəvan paytaxt olmaqla, Azərbaycan torpaqları hesabına formalaşıb.
Sonrakı dövrlərdə də ərazilərimizdən ermənilərə “hədiyyələr” edilib. Proses 1969-cu ilədək davam edib. Yalnız ulu öndər Heydər Əliyev respublikada rəhbərliyə başlayanda bunun qarşısı alınıb. Nəhayət, Heydər Əliyev 1987-ci ildə SSRİ-dəki hakimiyyət olimpindən uzaqlaşdırıldıqdan sonra erməni iddiaları vüsət almağa başlayıb. Qarabağ müharibəsi və torpaqlarımızın iyirmi faizi işğala məruz qalıb. Sözümüz ondadır ki, S.Sarkisyan 1918-ci ildəki qəsbkar nəslin davamçısıdır. O nəslin ki, həmişə özünün olmayanı əldə etməyə çalışıb, müəyyən vaxtlarda havadarlarının köməyi ilə istəyinə nail olub da.
Bəli, Serjikin sıralarında təmsil olunduğu erməni nəsli mif, tarix uydurub özünü ona inandıran xəstə qövmdür. Diqqət yetirək: Sarkisyan bildirir ki, “Dünən də, bu gün də türk zülmü altında təslim olmağa, alçaldıcı şərtlərlə sülh dilənməyə, acınacaqlı bir mövcudluğa çağıranlar bütöv milli hüquq, mənafe və təhlükələri dərk etməyə, reallığın gözünə baxmağa və hərəkət etməyə cəsarət etməmişlər və etmirlər... Tarix şahiddir: zəfər layiq olanlara verilir və bu gün, may qəhrəmanlıq döyüşlərindən bir əsrdən artıq vaxt keçdikdən sonra hər birimizin seçimi qələbəyə layiq olmaq və ya lənətə gəlməkdir. Əminəm ki, dövlət və kilsə öz missiyasına sadiq qalacaq və bu taleyüklü günlərdə Sərdarapatın rəmzi zəngləri həqiqətin və ləyaqətin qələbəsinin əlaməti olaraq çalınacaqdır”.
Sarkisyanın konkret olaraq “zəfər layiq olanlara verilir” deyiminin üzərində dayanaq. 1918-ci ildə “erməni qəhrəmanları” silahsız azərbaycanlılara qarşı qətliamlar törətmiş, indiki Ermənistan ərazisində – Qərbi Azərbaycanda yüz minlərlə insanı öldürmüş, yurdundan qovmuş, Bakı da daxil olmaqla, Azərbaycanın müxtəlif ərazilərində soyqırımları törətmişlər. Serjik isə onların “davamçısı” kimi, Xocalıda soyqırımı həyata keçirənlərin başında dayanıb. Deməli, o, bu qənaətdədir ki, qeyri-humanist davranışları Qarabağ müharibəsində uğur gətirən layiqli hərəkətdir və eyni hərəkətin davamı gəlməlidir.
Ancaq artıq Qarabağ yoxdur və Ermənistan qarşısında şans var ki, özünün olmayan ərazisində onun dövləti, sərhədi yaransın. O sərhəd ki, əsrlərlə olmayıb. Əslində, erməni cəmiyyəti bunu düşünməlidir. Düşünməlidir ki, hazırda aparılan delimitasiya və demarkasiya işləri onlar üçün dövlətə sahiblənmək şansıdır. Miflərdən uzaq dövlətə sahiblənmək şansı. Paşinyan bu dövlətə ad da tapıb – real Ermənistan.
Ancaq Sarkisyan və onun kimilər reallığı qəbul etmək istəmirlər. Serjikin “dövlət və kilsə öz missiyasına sadiq qalacaq” fikrindən köhnəliyin üfunətli iyi gəlir. Bu ağır qoxunun təsiridir ki, baqrat və digər din tör-töküntüləri ortaya atılıblar. Çünki erməni kilsəsinin özü də mahiyyətcə dövlətsizlik dövrünün məhsuludur və həmişə müharibə, işğalçılıq tərəfdarı olub.
Bəli, dövlətsizlik şəraitində Ermənistanı idarə etmiş Sarkisyanın 28 may müraciəti müharibəyə çağırışdır. Ancaq əvvəldə də bildirdik ki, hazırda nə 1918-ciildəki, nə də 1991–1993-cü ildəki Azərbaycan var. İndi güclü və qüdrətli Azərbaycan mövcuddur. Obrazlı desək, bu gün ölkəmiz lay divardır. Sarkisyanların, baqratların, koçaryanların və digər yanların istəkləri bu divara kəllə atmaqdırsa, buyursunlar. Buyursunlar ki, başlarının necə dağılacağını görsünlər. Şübhəsiz, başları ilə birgə dövlətləri də dağılacaq.
Hazırda Ermənistan cəmiyyətində baş verən proseslər, o cümlədən, Paşinyan iqtidarına qarşı çıxışlar 1918-ci ildən əvvəlki vəziyyətin yaşanacağının anonsudur. Xəstə cəmiyyət reallığı görmürsə, əlində olanla barışmırsa, üzləşəcəyi aqibət dövlətsizlik olacaq. Görünür, əvvəldə haqqında söz açdığımız qüvvələrin məqsədi də budur. Çünki erməni dövləti prinsipcə köklü deyil, yalnız bəlli məqsəd daşıyan layihədir. İndi bu layihəyə ehtiyac yoxdur. Həm də ona görə ki, erməni dövləti layihəsini hərəkətə gətirənlər bu gün həmin ideyanın özlərinə xidmət yolundan uzaqlaşdığının fərqindədirlər. Ona görrə Sarkisyan onların mənafelərinə xidmət edən şəxs kimi yeni müharibə çağırışı ilə, əslində, tam məhvə aparan yol üçün zəmin hazırlayır.
Ə.CAHANGİROĞLU
XQ