Middle East Eye: Hindistan müsəlmanlarına qarşı repressiya pik həddə çatıb

post-img

Britaniyanın Middle East Eye saytı Hindistanda müsəlmanlara qarşı repressiyalara dair məqalə dərc edib. Həmin materialdan bir parçanı oxucularının diqqətinə çatdırırıq.

“Xalq şüurunda Narendra Modinin Hindistanda hakimiyyətə gəlməsi siyasətdən kənara çıxır. Bu, gələcək taleyi olan hindu hakimiyyətinin qızıl dövrünün qayıdışı kimi təqdim olunur.

Hindistandakı müsəlmanlar üçün, onların mədəni kimliyinə qəsdən edilən hücum, ictimai münasibətlərin yenidən müəyyən edilməsində əks olunur. Ramazan və Qurban bayramları kimi mühüm bayramlar ictimai şəkildə sıxışdırılır və zorakılığın zirvəsi ilə qeyd olunur.

Bu Ramazan ayında Qucarat Universitetinin beş tələbəsi hindu izdihamının hücumuna məruz qalaraq yaralanıb. Onlar kampusda namaz qılarkən çubuqlarla döyülüblər. Universitet daha sonra tələbələrdən dini məqsədlər üçün ictimai yerlərdən istifadə etməməyi tələb edən yeni qaydaları açıqlayıb. 

Bu ilk dəfə deyil ki, Hindistanda müsəlmanlar hətta şəxsi binalarda belə inanclarını tətbiq etdikləri üçün hədəfə alınırlar. Keçən il, hər ikisi Uttar Pradeşdə yerləşən Moradabad və Böyük Noida ştatlarında sakinlər şəxsi anbarlarda və yaşayış binalarında camaat namazı qıldıqları üçün ciddi etirazlarla üzləşiblər. Eyni ştatda polis yüzlərlə insanın Kanpur küçələrində namaz qılmasına mane olub.

Bu kimi hadisələr dəhşətli təsir göstərir. Hindu qruplarının müsəlmanları evlərindən çıxarmaq üçün kampaniya apardığı Purola rayonunda sakinlər vəziyyətin daha da gərginləşəcəyindən ehtiyat edərək Ramazan ayında camaat namazı qılmamaq qərarına gəliblər.

Hindistan millətçiliyi gücləndikcə, getdikcə homogen milli və mədəni kimliyi formalaşdırmağa çalışan qüvvəyə çevrilir. Bu cür təzyiq şəraitində mədəniyyətin maddi təzahürləri, bir qayda olaraq, diqqət mərkəzində olur və nəsillər tərəfindən qorunan eyni dərəcədə vacib qeyri-maddi irsi arxa plana keçirir. Festivallar və mədəni bayramlar qədimlik və müasirlik arasındakı əlaqəni qorumağın əsas yoludur. Beləliklə, bu cür tədbirlərə edilən hücumlar Hindistan müsəlmanlarının tarixinə edilən hücumlara bərabərdir.

Məktəblər və universitetlər öz təqvimlərini bu tendensiyalara uyğunlaşdırır, müsəlman bayramları ya qaçınılır, ya da rəsmi tanınmağa layiq olmayan təcrid olunmuş icma işləri kimi qəbul edilir. Məsələn, Yeni Dehlidəki Hindistan Kütləvi Kommunikasiya İnstitutunda bu il müsəlman tələbələrin kampusda iftar süfrəsi açmasına icazə verilməyib.

Keçən il Qucarat və Uttar Pradeş ştatlarında məktəblərdə Aşura günü ləğv edilib. Eyni şəkildə Dehli Universitetində də Ramazan ayı ləğv edilib. Bayram əvəzinə Modinin çıxışı təşkil edilib.

Tez-tez İslam bayramlarını müşayiət edən zorakılıq müsəlman mülklərinə, məscidlərə, ziyarətgahlara və mədəni irsin digər aspektlərinə ciddi ziyan vurub.

Hinduların Ramnavami festivalının Ramazanla üst-üstə düşməsi son iki ildə qarşıdurmanın artmasına səbəb olub. Məlum olub ki, din və siyasət sadəcə birləşmir; siyasət özü də din kimi ritual xarakter alır. Biz adət-ənənələrin tamamilə yenidən qurulmasının, təqvanın müsəlmanlara qarşı nifrətdən ayrılmaz bir emosiya kimi yenidən müəyyənləşdirilməsinin şahidi oluruq. 

“Sizin tarixiniz və bayramlarınız bizim bayramlarla iç-içə olmadığını” birbaşa ifadə edən parçalanma hissi yaranır. Bunlar təkcə müsəlmanlara qarşı ayrı – seçkilik etmək deyil, həm də mədəniyyətin İslam təzahürlərini ortaya çıxan hindu millətinin universal ideyasına uyğun olmayan kimi təsdiqləmək cəhdləridir", - məqalədə deyilir.

XQ

 

Dünya