Azərbaycan Notariat Palatası Mətbuat xidməti üzrə “Mətbuat katibi” vəzifəsinə vakansiya elan edir

post-img

Azərbaycan Notariat Palatası notariat xidmətinin inkişafı və tək­milləşdirilməsi məqsədilə notariusların məcburi üzvlüyü əsasında yaradılan, fəaliyyətini özünüidarəetmə prinsipi üzrə həyata keçirən qeyri-kommersiya hüquqi şəxsidir. Notariat Palatası Azərbaycan Respublikasında xüsusi qaydada fəaliyyət göstərən bütün notarius­ları özündə birləşdirir. Palatanın fəaliyyəti barədə www.aznotary.az saytından ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz. 

Mətbuat katibi 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

• Mətbuat xidmətinin dövri iş planlarını hazırlamaq və Palatanın İdarə Heyətinə təqdim etmək;

• Mətbuat xidmətinin işini təşkil etmək;

• Palatanın fəaliyyətinin əsas istiqamətləri, qəbul etdiyi qərarlar, keçirdiyi tədbirlər, müvafiq dövrləri əks etdirən nəticələr, fəaliyyə­tin təkmilləşdirilməsi ilə əlaqədar tətbiq edilən layihələr və yeniliklər və s. barədə müvafiq məlumatları ictimaiyyətə çatdırmaq, bununla əlaqədar press-reliz, məlumat bülleteni hazırlamaq, habelə mətbuat konfranslarının və brifinqlərin keçirilməsini, məlumatların mediada yerləşdirilməsini təşkil etmək;

• Palatanın internet saytının və Facebook səhifəsinin səmərə­liliyini artırmaq, bunun üçün veb saytda və facebook səhifəsində Palatanın fəaliyyətini əhatəli əks etdirmək;

• Palatanın ictimaiyyətlə və media ilə əlaqələr sahəsində işlərin təşkilini və tənzimlənməsini təmin etmək və bunun üçün Palatanın fəaliyyətinin mediada işıqlandırılmasını və bununla bağlı zəruri təd­birlərin görülməsini təmin etmək;

• Media ilə işgüzar əlaqələr aparmaq;

• Respublikada fəaliyyət göstərən hüquq təsisatlarının hüquqi mövzularda keçirilən tədbirlərini izləmək, zəruri və faydalı məlumat­ları əldə etmək və ümumiləşdirilmiş təkliflər planı hazırlamaq;

• Fəaliyyət istiqamətləri üzrə fiziki və hüquqi şəxslərdən və döv­lət orqanlarından daxil olan müraciətlərə və sorğulara baxılmasında qanunvericiliyə uyğun olaraq iştirak etmək;

• Hüquq və notariat sahəsi üzrə aparılan araşdırmalar, əldə olu­nan nəticələr, keçirilən tədbirlər haqqında məlumatların ictimaiyyətə və mediaya operativ və sistemli şəkildə ötürülməsini təmin etmək;

• Notariat sahəsi ilə bağlı xarici medianı mütəmadi izləmək, mü­vafiq informasiyaları qruplaşdırmaq, təhlil etmək və rəhbərliyə ara­yışlar təqdim etmək;

• Palatanın dövri nəşrlərini hazırlamaq, yerləşdirilən informasi­yaların məzmununun əhatəliliyinə və etibarlılığına nəzarət etmək;

• Notariat fəaliyyəti ilə bağlı əhəmiyyət kəsb edən məsələlərə dair sorğular keçirilməsini təşkil etmək, əldə edilən nəticələri təhlil etmək və aidiyyəti üzrə təqdim etmək;

• Mətbuat xidməti üzrə dövri hesabatları hazırlamaq və İdarə Heyətinə təqdim etmək;

• Palata rəhbərliyinin verdiyi digər tapşırıqları icra etmək.

İş şərtləri:

Əmək müqaviləsi bağlanılır.

İş vaxtı: 09:00 - 18:00.

İş günü: Bazar ertəsi- Cümə. 

Namizəd üçün tələblər:

Ali təhsil.

Mətbuat xidməti sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi.

Ən azı bir xarici dil biliyi (sərbəst səviyyədə).

Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı. 

Şəxsi keyfiyyətlər:

Təşkilatçılıq bacarığı, analitik düşüncə qabiliyyəti, intizamlılıq, ünsiyyətcillik.

Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi. 

Məlumatlandırıcı qeydlər:

CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun.

CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin.

Vakansiya üzrə müraciətlər 01 avqust 2024-cü il tarixədək qəbul olunacaqdır.

İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi ilə bağlı ümumi tələblərə uyğun gələn namizədlərlə müsahibə keçirilməsi üçün əlaqə saxla­nılacaqdır.

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini (CV forması­nı Notariat Palatasının aznotary.az saytında “Vakansiya” bölməsin­dən götürə bilərsiniz) [email protected] -mail ünvanına gön­dərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Vakansiya” qeyd etmələri xahiş olunur.

Reklam və elan